Siemens C475

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens C475 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sebastiaan 18-09-2009
Geschreven voor: Siemens C475

Dit toestel net 2 dagen in huis, Eerst het toestel volledig geladen alvorens het te gaan gebruiken.

De instellingen die ik wilde doen waren zo gedaan. Telefoonboek aanmaken is ook zo gebeurd.
DE geluidskwaliteit is zoals ik van de goede Siemens toestellen gewend ben, gewoon prima.

Echter 1 nadeel. Ik heb bewust de belgische NL versie gekocht. Waarom, deze was namelijk 25 euro goedkoper. Het tiesel ondersteund dan geen DTMF nummerherkenning, veel van de vragen die ik hier lees zullen denk ik daar aan te wijten zijn.
Voor mij maakt het niets uit, mijn aanbieder, Tele2, ondersteund zowel FSK als DTMF.
NAdeel aan deze versie is dat mijn antwoord apparaat geen ABN stem heeft maar een vlaamse stem.

Verder dik tevreden.

Guusvk 16-07-2009
Geschreven voor: Siemens C475

Heb de C475 nu enkele maanden in gebruik en ben er dik tevreden over. Geen storing, geen ruis. Het werkt allemaal perfekt. Prima geluid, heel duidelijk.

meeuseR 05-11-2008
Geschreven voor: Siemens C475

na jarenlange ellende met philips DECT eindelijk een telefoon die doet wat hij moet doen: een comfortabel gesprek mogelijk maken zonder dat de handset opeens het basisstation kwijt is terwijl je er zowat naaststaat... ideaal is het versturen van het telefoonboek naar andere handsets; minder ideaal is het glimmende uiterlijk; dat hou je alleen glimmend als je alleen maar handsfree belt :) deze set heeft ook de mogelijkheid tot ruimtebewaking (super!) en zelfs een deurbel is als handset aan te melden zodat als er iemand aanbelt de telefoon overgaat en je degene die je stoort te woord kan staan. Natuurlijk is ook deze mogelijkheid door te schakelen zodat je zelfs als je op visite bent degene die aan je deur staat te woord kunt staan (HC450) in andere reviews las ik dat het display aan blijft staan als het toestel op de lader staat; dit is onzin want dat kun je gewoon zo instellen; display aan of uit in de lader, duss; even de gebruiksaanwijzing lezen. Resumerend; zeer aan te raden!

nena99 18-04-2008
Geschreven voor: Siemens C475

Dit is tenminste een goede telefoon.
Hadden eerst een Philips, maar die hebben we na 2 maanden al retour gebracht.
Deze heeft een goed geluid, is makkelijk te bedienen, heeft zelfs sneltoetsen.
Het enige nadeel is dat hij behoorlijk prijzig is.
Maar alle waar naar zijn geld klopt bij deze telefoon.
We hebben totaal 4 handsets en dat is absoluut geen probleem.